Lista de pomelnic (blogroll)!

Mai trec si pe la alte bloguri, pe unele le trec cu vederea, pe altele le trec cu cititul si pe unele le trec pe lista moarta.

Vad la cate un blog :”eu citesc” si urmeaza o lista de pomelnic lunga ,mai lunga decat toate postarile respectivului!Blogere!daca ai citi in fiecare zi cate un singur post din toata lista aceea, ai avea capul cat o biblioteca, dar tu ai intrat in Olimpiada bloggerilor ,https://cornel36.wordpress.com/2008/08/25/olimpiadabloggerilor-romani/ ,si arunci cu linck-ul,iar ca si comentariu postezi o icoana cu un zambaret.Asta esti tu :”un zambaret”!🙂

Mai concurezi si la  fuga dupa trafic , si fugi! si fugi !dar  fugi,degeaba!Traficul nu se dobandeste asa decat pentru o zi.

Eu stau pe 3-4 maxim 5 bloguri.Pe http://www.zoso.ro/ imi da atatea informatii ca ajunge capul meu cat o biblioteca, pe http://www.piticu.ro/ pentru acelasi lucru ,deja capul meu ajunge cat doua biblioteci! si ca sa ma relaxez, il cocosez pe http://mazgalici.ro/ cu comentarii si de ieri mai am un blog pe care il urmaresc http://adriansilvan.wordpress.com/ un blog mai tineresc. Asadar!daca nu fugi dupa trafic, publicitate si bani, daca vrei sa inveti si sa te informezi nu-ti trebuie 100 de pomelnice, sunt destul maxim 10!

4 Răspunsuri

  1. cea mai mare prostie este sa`ti faci blog pt bani, trafic si alte tampenii… eu mi-am facut ca sa pierd timpul dar si pt ca imi place, avand in vedere ca lucrez in media si mai ales ca am access la anumite informatii.
    bafta in continuare !

  2. fain… dar eu creda ca exagerezi putin eu spre exemplu citesc cel putin 15-20 bloguri pe zii si nu stau decat seara 30/60min. poate in unele zile libere ceva mai mult… ce sa zik cred ca romanii stiu numai sa critice pe altii… mai bine ai scrie ceva interesanta.. sau nu stii decat sa te uiti in ochiul aproapelui:d poate cine stie chiar tu ai o barna mai mare…

  3. apropo in timpul asta mai scriu si comentarii:d

  4. @Ovidiu:Esti un pic offtopic!eu m-am referit la blogroll si nu la cate bloguri citesc!!!:)
    Dar ,hai sa luam exemplul urmator:
    citesc 20 de bloguri pe ora ,am 100 de link-uri in blogroll imi trebuie 5 ore sa le citesc pe toate!!! ar insemna sa devin informatician:), si nu imi doresc asta!

Lasă un răspuns

