„Gloaba” mea cu GiPieS!

Azi inaugurez o noua categorie „Romania zambareata”.

Deschiderea o fac  cu Mircea Geoana, presedintele PSD (Paste Sanatos Domnule)

„Mister Geoana , eu propun sa-mi echipati si „gloaba” mea cu gipies, ca atunci cand ies la arat cu martoaga, muierea mea sa stie pe unde umblu.

 De celelalte utilitati , la martoaga, ma ocup eu! Aer conditionat, am!caci martoaga nu e acoperita si cand mai da cate o basina imi improspateaza aerul.

 Radiocasetofon cu CD imi atasej langa haturi, boxele la urechile calului le atasez si toata ziua am sa-l un pe Guta sa-mi cante „Am semnal pe GPS!” ca asa mult place maneaua calului meu ca atunci cand o aude , o ia la fuga si uite asa termin eu in timp record aratul!

Bateria am sa o tin pe plug, ca asa o fii mai greu ,plugul, si-oi face „brazda” buna.

Si mai am o rugamintela matale! Daca tot vrei sa trimiti astronauti romani in spatiu, te rog!frumos! trimite-mi muierea, ca si asa e lunatica si cu capul in nori. Combustibilul pentru racheta il „sponsorizez” eu. Fac saptamana asta 100 de litri de palinca de-ti ia foc fundul, cand o gusti” Si uite asa ma rezolvi matale de o „belea”.Daca reusim cu muierea fac cinste!Vii pe la mine si tai porcul si ne imbatam cu tuica ramasa!

 Cu stima si respect

„Gloaba” cu gipies

membru PSD (Paste Sanatos Domnule) la organizatia

„Puturosul din Deal” si vice-presedinte de organizatie.

Articolul original http://www.hotnews.ro/stiri-politic-4151131-mircea-geoana-recidiveaza-trebuie-facem-tractoare-gps.htm

Lasă un răspuns

