Romania zambareata!Balada pt Ana!

 Din ciclul , ce mai primesc romanii pe mail, astazi:

Balada pt Ana

Ana, Ana gura dulce

Scula mea, dorul iti duce

Ca de cand nu te-am vazut

Multa vreme a trecut

Ouale mi-i s-au zbarcit

Pielea p…li a albit

Si ce mica mai era

Intra perfect in gura ta

Din aduceri-le aminte

Eu, al vechi si presedinte

Cat de bine ne simteam

Mai! ce nebunii faceam

Cate lupte noi am dus

Pe bancheta, in apus

Cat de multe dezbateam

Despre tara, despre neam

Te visa-i o oratoare

La un microfon mai mare

Pana ne-au prins, dusmanii

Si-ai ramas in greva foamii

Ei, nu stiu cat ne iubeam

Tu pe mine, eu pe neam

Te astept cu acelasi dor

La alta proba… cu sonor!!!!

 Acum, nu stiu! ce vrea sa zica autorul cu poezia asta, poate imi spune-ti voi!!!

Lasă un răspuns

