Ma, Mazgalici! Mi-am cumparat chiloti si promovez si campania antifumat!

Ma intrebase un prieten , pe blogul sau, daca port chiloti si i-am raspuns sincer: ” nu ! ultima pereche am donat-o la campania antifumat!”.(http://mazgalici.ro/)

 Asadar , azi am fost la cumparat chiloti si sa fiu de ajutor campaniei antifumat( aia cu chilotii rosii), m-am decis sa contribui si eu .

 In prima faza m-am dezbracat, la chiloti desigur!Pentru ca apoi sa pot pune sloganul:

„BA! DACA MAI FUMATI, NU SE MAI SCOALA SI ATUNCI SA VA VAD EU!”. 

 Aveti doua variante: asta o taiati si o da-ti la ratuste, sau asta o taiati si o ingropati. ADIO, SCULA!

 Asadar, apuca-ti-va de baut bere, ca e mai sanatoasa si hranitoare si ramane-ti si cu scula intr-e picioare!si nu in ultimul rand, va ocoleste si asta, cat despre campania Ministerului  Sanatatii, doar atat pot spune, ca de fumat nu ma las decat daca o vad pe Mihaela Radulescu, imbracata!!!

7 Răspunsuri

  1. genial post`ul felicitari, este foarte tare🙂

  2. Multumesc Adriane! Ce zici, promovam campania? :))

  3. De ce ai vrea sa o vezi imbracata pe Raduleasca? Eu nu as mai vrea sa o vad niciodata..

  4. Ca sa ma pot lasa de tigari! dar cum nu prea o vezi imbracata, slabe sanse si cu mine. Am sa mor, din cauza ei!

  5. […] Cornel e ‘Rau da’ bun’ – apropos la Raduleasca [aici] […]

  6. Ne stim de ceva vreme, dar sa mor daca stiam ca tu esti Homer Simpsons

  7. Mai bine Homer Simpson , decat madam Mihaela.

Lasă un răspuns

