Când justiţia, va sta în mâna lui Becali şi Vanghelie!

Atunci am să emigrez în Congo.Dacă o să judece procese Vanghelie iar ancheta o sa o conducă Becali.
 Imaginaţi/vă un proces condus de Marian Vanghelie:
„Pentru ce eşti aici?Mită, răspunde acuzatul.Ai luat sau ai dat?Am luat! 5ani de părnaie, pentru tine.”
 Altul.
„Tu?ce ai făcut?Mită, răspunde acuzatul.Ai luat sau ai dat?Am dat!Treci şi prin biroul meu! Achitat!”
S_au Becali anchetând:
„Ce_ai făcut?bă!Am fost bătut de un stelist!Asa îţi trebuie, golanule!Să nu te mai iei de oameni civilizaţi,
marş,acasa ca te bat si eu!”
Spre norocul nostru,Becali si_a îngheţat studiile, iar Vanghelie are treburi mai importante, oricum Universităţile
private, vor scoate magistraţi pe bandă rulantă, ce contează că nu ştii să legi o frază! Bani să iasă!
Frumoasă_i iaţa de student, atunci când facultatea o faci prin corespondenţă, eu trimit banul, tu trimiţi
diploma şi suntem amândoi mulţumiţi!

2 Răspunsuri

  1. Incet, incet dar sigur se ajunge la becalizarea si vanghelizarea romanilor. Unu prosteste lumea cu Steaua si celalalt cu promìsiunile.

  2. Cu comentul anterior sunt un pic off-topic, dar revenind la universitatile particulare sunt de tot rahatul, doar bani stiu sa ia, astea sunt bune pt cocalari.

Lasă un răspuns

