Una, din oraşul meu!Dorohoi.

În sfârşit,am aflat şi ceva de Dorohoi.
Până acum ştiam din ziare şi de la tv ce mai este pe acolo, în afară de telefoanele pe care le dau
acasa.
 În general erau doar ştiri de senzaţie, gen: primarul a scos ţiganii afară din oraş şi le_a construit
un ghetou, violuri, accidente şi c_am atât.
 Azi, am aflat de Zilele municipiului Dorohoi, actiuni cultural_sportive şi chiar economice, organizate
pentru Ziua Recoltei, care se vor organiza şi acolo.
 Vin, trupe bunişoare:Intens,Ooops,Cream,Trident,Hara si ceva solisti buni:Alina Sorescu,Mihai Trăistaru
Fuego.
 Ceea ce nu_mi place, este partea mediatică.Prea puţină publicitate pentru un eveniment care nu se vede
prea des, pe acolo.Eu am aflat de eveniment de la prieteni, prin telefon! abia apoi am căutat pe net şi
am găsit pe site_ul Primăriei doar un simplu anunţ, doar atât!
 Admin_ilor! să schimb_aţi codul poştal, că e cel vechi! şi m_ai uitaţi_vă la declaraţiile de avere!
Ceva mai multă atenţie, nu ar strica!
În rest, toate cele bune!

Lasă un răspuns

