Te votez, că_mi eşti simpatic!

 Nu ştiu, de ce? dar am impresia ca românii votează după simpatie( nu că ar fii simpatizanţii unui candidat sau partid), spun asta pentru că 18 ani de democraţie i_am votat pe toţi simpaticii.

 Au reuşit „catindaţii” să ne emoţioneze şi să ne rămână în memorie prin faptele lor populiste în campania electorală, ca apoi să ne arate degetul mijlociu şi să spună :„idioţilor, m_am îmbogăţit cu simpatia voastră!”

 Hai, să vedem! steliştii îl vor vota pe Becali, pentru că iubesc Steaua, nu şi pe ciobănaş. Oare cere  „giv me five” locuri şi pentru parlament, domnul Becali?

 Pe Elena Udrea o să o voteze gospodinele, că au văzut ele la televizor cum parlamentara dă cu mopul prin şcoli şi croşetează pe la Realitatea, cu gândul că e gospodina noastră!

 Voturi pentru Ana Birchall, vor dărui tinerii care merg pentru prima oara la votare, prietenii ştiu de ce!Vise!!! dragii mei!

Pe Mircea Geoană o să_l voteze astronauţii români şi ţăranii, primii că o să fie trimişi în spatiu iar secunzii pentru că o să le doteze tracto_căruţele cu GPS.

Ceilalţi candidaţi, vor merge pe principiul am destui simpatizanţi, printre rude, vecini şi fraieri aşa că tot intru în parlament.Şi atunci de ce se mai smiorcaie românul că nu avem aia, că nu e de cealaltă, că nu şi_au îndeplinit promisiunile aleşii, că am primit sf_uri?

Câţi dintre noi ştiu ce promit candidaţii şi câţi dintre noi gândesc că aceste promisiuni pot fii puse în practică? dar noi mergem la vot pentru simpatie si cu televizorul, căci ceea ce vedem la televizor punem în practică şi votăm după ureche.

Ne merităm soarta!

Lasă un răspuns

