Gelu Străjeru! Veniţi să_mi apăraţi castelul!

 De vre_o câteva zile  urmăresc ceea ce se întâmplă pe un blog al unui politician liberal http://www.gheorgheciubotaru.ro/, dar nu pentru că sunt un susţinător al numitului, ci pentru a mă juca pe un joc inclus în blogul dumnealui.

 Ideea, de a atrage alegători prin înserarea unui joc în blog, bineînţeles importata din SUA, e drăguţa, dar alegerea jocului m_a dus cu gândul la titlul din postul meu. Îmi pare o şpagă sau mită pentru a alegători şi în acelaşi timp, eu personal am impresia că dacă v_aş vota, aş aduce foloase numai dumneavoastrăsi castelului dumneavoastra şi atunci prefer doar să mă joc!

Lasă un răspuns

