Statusuri de messenger, ale vedetelor!

BĂNEL NICULIŢĂ: Mă lupt cu Lyon-ul! încă n=am dat autogol.

MIHAELA RĂDULESCU: Fumez trabuc cu trOTIL, care aveţi un fitil?

MIRCEA BADEA(online):Fac şpagat!

MIRCEA BADEA(offline):Încerc să bat ciumpalacii pe forum!

GIGI BECALI: D-aţi 5 buzz-uri, altfel nu răspund!

ILIE DOBRE(online,mereu!):Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllll!Ba nu!

ALINA PLUGARU:Goooooooooooooooooooooooală!Mereu!

CRISTI BORCEA(offline):Bag gaz în butelii!

CORNELIU POSTEUCĂ:Care aveţi un foc?

MIREL RĂDOI:Îmi construiesc statuia!Nea Gigi, mai am nevoie de mortar!

ZAPPATA:Scot cu lopata, mingile din poartă!Hai, Goiane şi mă ajută!Nuuuuuu!Nu tu, Bănele!!!!

CORNELIU VADIM TUDOR: Scuip şi muşc! Dacă dai buzz, te flegMUIEsc!

MIHAI BENDEAC: Schimb „rufe”! Bodo! nu mai da buzz-uri!!!!

CĂTALIN BOTEZATU(offline):Plecat în Congo, să inţolesc cimpanzeii!

NAOMI(offline):Plecat, după Cătălin Botezatu!

ROBERT TURCESCU(online):Sunt şef la Realitatea!

PITICU(offline): O fii de bine? sau de rău?

Un răspuns

  1. Doamne cat de tare :)) !!!

Lasă un răspuns

