Când Justiţia e legată cu lanţul şi omul are banii!

Citiţi link-ul acesta şi apoi vorbim! http://monitorulbt.ro/Actualitate/2008-11-13/Soferita+condamnata+dupa+un+accident+mortal

Ceea ce mă irită pe mine, nu e fapta şoferiţei, ci condamnarea primită în conformitate cu legile în vigoare.

Avem aşa de buni legiuitori încât ne îndeamnă la săvârşirea unor fapte, pentru care nu primim absolut nimic!!! asta în cazul când ai bani!!!!!

Eu, dacă am „boală” pe cineva trec cu maşina peste el, trag stânga-dreapta de volan, spun că am pierdut controlul maşinii şi l-am rezolvat pe ăla şi mă rezolv şi eu.

Dacă legiuitorii ne „croiesc” asemenea legi, atunci de ce să ne mai mire că se întâmplă atâtea în România atâtea fapte?

Avem o justiţie de-am-pulea şi judecători care nu gândesc! ei aplică ceea ce e scris, că e bun sau rau, asta nu-i mai interesează

Lasă un răspuns

