Nu! nu mă pot stăpâni.

Prietenii mei, ştiu că  îmi petrec destul timp pe blog-ul lui Mazgalici, acolo are un post despre fetele de la Blaxy Girls. Astăzi citeam comentariile la postul acesta http://mazgalici.ro/2008/08/05/blaxy-girls/#comment-8508 .

Mă! dacă „negrii ăştia mititei şi marţieni” au minte, eu mă duc să mă arunc în Vulcanul Etna( e aproape de mine). Dacă ăsta e nivelul de inteligenţă al noii generaţii, atunci suntem „demni” să ne conducă alde Becali.

Ce sexul meu învaţă la şcoală? ce naiba fac părinţii şi profesorii? Dacă asta e viitorul României, mai bine mă duc în Africa, acolo începe să se întrezărească viitorul civilizat!

2 Răspunsuri

  1. este teroare cu copii din ziua de astazi … parca au innebunit, nu mai au simtul raspunderii, nu stiu sa mai acorde respect fata de cei batraini sau mai mari decat ei ….

  2. Ar trebui sa vezi si postul cu blogu’ lu’ Becali cum ii scriu pe blogul meu de parca i-ar scrie lui :))

Lasă un răspuns

