Statusuri de messenger ale politicienilor!

MIRCEA GEOANĂ: Votaţi-mă, votaţi-mă, sau dacă vreţi eutanasiaţi-mă!

TRAIAN BĂSESCU: Să trăiţi bine! că luminiţa de la capătul tunelului s-a stins!

GIGI BECALI: Dacă ajung preşedinte, aprind înapoi luminiţa de la capătul tunelului!

TĂRICEANU: 1 şi cu 1 este egal cu  ????. La naiba, iar fac profesorii grevă!

C.V.TUDOR: România Mare!!! Eu votez, la Chişinău! sau la Budapesta???

MARKO BELLA: Fraţi români!!! Votaţi-mă!

ANA BIRCHALL: La oral şi practică, stau bine!!! Teoria mă omoară!

ION ILIESCU: Chiar şi moartea de-ar venii, din candidatură nu mă va opri!

ADRIAN NĂSTASE: Caut o nouă „Mătuşă Tamara”!  Se oferă vre-o pensionară?

ADRIAN PĂUNESCU:  Voi români, iobagi şi trişti! Pune-ţi ştampila aici!!!

ADRIAN COPILUL MINUNE:  O manea şi un dolar, bine-i să fii lăutar. De mă mai înalţ mai lent, eu vă cânt di parlament!!!

ION CARAMITRU: Bună seara, iubit-o! C u parlamentul am isprăvit-o!

DUMITRU DRAGOMIR: Circ şi fotbal pe pâine! Dacă asta cere norodul! Asta l-e dau! Restul am eu grijă!!!

Un răspuns

  1. Nu esti normal :))! De unde le scoti? aia cu iliescu e bestiala!

Lasă un răspuns

