Statusuri de messenger ale poliţiştilor!

POLIŢIST LA CRIMINALISTICĂ: Caut, cercetez, studiez, analizez!Pfff! ce urât pute, ăsta e kkt!

POLIŢIST LA CIRCULAŢIE: Circulaţi, circulaţi! aşa amende o să luaţi!

POLIŢIST LA PENITENCIARE: Supraveghez, România!

 

POLIŢIST SECTORIST: Nu deranjaţi! fac sectorul!

POLIŢIST CU CÂINE: Am un coleg!!!

POLIŢIST COMUNITAR: Caut! colegul lui ăsta de mai sus!

POLIŢIST LA PAŞAPOARTE: Plecat în Congo! la evidenţa maimuţelor!

POLIŢIST CU BASTON: Mamăăăă! ce bulan am!!!!

POLIŢIST ÎN MISIUNE: Fac, ca sirena!

POLIŢIST SUB ACOPERIRE: Dacă stau pe invizibil, înseamnă că lucrez sub acoperire???

POLIŢIST LA ANTI-DROG: Ce ciudat, mă simt!

POLIŢIST ŞEF: Grivei! Marş! în cuşcă!

POLIŢISTUL POLIŢIŞTILOR: Chipiu, am! Bulan, am! oleacă de bătaie cunosc. Te-am „spart” să moară mama! Chuck Noriss

2 Răspunsuri

  1. cand eram mic…obisnuiam sa-i fac cu mana domnului politist.Acum m-am zgarcit…ii arat doar un deget

  2. POLITISTUL LA VOLAN: offf….iar a cazut acceleratia

Lasă un răspuns

