Am, pălărie antistress!

Cumpărată din talciocul  Balaro, de aici din Palermo, pălăria antistres m-a ajutat enorm, aseară.

Cum arată pălăria asta? e aşa ca un ceaun de mămăligă sau se aseamănă mai mult cu cască din război, iar marocanul care mi-a vândut-o i-a ataşat şi căşti să pot asculta muzică atunci cănd mă uit la televizor pe TVR Internaţional.

 

Apropo, de  TVR Internaţional, aseară în campania electorală pe ecran, a apărut Tribunul( CV Tudor) şi gaşca lui. M-am băgat imediat sub pat cu pălăria pe cap şi căştile pe urechi şi am urmărit emisiunea Vot cu CV Tudor. E, foarte mişto, să-l priveşti pe Vadim cum se oftică, cum îi ies ochii din cap, cum se zăbăleşte şi să nu auzi nimic din ceea ce spune. M-am distrat grozav! că şi cu vechile comedii mute, acolo unde unul se screme să te facă să râzi, aşa  şi cu Tribunu s-a scremut până a obosit, s-a răţoit până a obosit şi apoi a plecat fericit!

Am  ieşit şi eu fericit de sub pat, am dat pălăria jos de pe cap, mi-am baut ceaiul şi m-am culcat, visând că România  v-a fii condusă de oameni competenţi!

Lasă un răspuns

