Reduceri de Crăciun.

Italienii, nemţii, în general occidentalii, fac reduceri substanţiale la produsele puse în vânzare.Din câte îmi aduc eu aminte, în România, acum se „forjează” la preţuri, se bagă adaos comercial „baban” ca să iasă din criză.
Nu ştiu de ce, nu se aplică şi acasă regula „cumperi 3, plăteşti 2” să zicem. În primul rând e în avantajul tuturor, cumpăr două cadouri, primesc trei.Eu- economisesc, tu -produci, eu-plătesc, tu-primeşti şi aşa suntem mulţumiţi toţi.
Eu mi-am făcut treaba, tu la fel şi amândoi mergem înainte!

Lasă un răspuns

