IHTIS, puterea de a învinge şi cu ajutorul nostru!

Acum câteva zile, am dat peste blog-ul celor de la asociaţia IHTIS, iată linkul http://asociatia-ihtis.ro/ .

Am rămas impresionat, de puterea şi voinţa unor oameni cu deficienţe, de a reuşi împreună.

Ceea ce o să citiţi pe blogul lor sper să vă impresioneze şi să încercaţi şi voi să-i ajutaţi, daca nu printr-o donaţie sau un apel, cel puţin lăsaţi un comentariu cu vorbe bune şi de încurajare.Câteodatâ o vorba buna, face mai mult decât tot aurul din lume!

Acum în preajma, Noului An, haide-ţi să fim mai buni şi cu alţii şi cu noi înşine şi aşa ne v-om simţi mai bine, acum de Sărbători!

Eu, vă mulţumesc anticipat, tuturor celor care citiţi posturile mele şi care o să încercaţi să ajutaţi asociaţia IHTIS.

LA MULŢI ANI!

5 Răspunsuri

  1. Sa speram ca toti oamenii binevoitori o sa ajute asa cum pot! Salutari, Cornele si La multi ani! si tie!

  2. Aaaaa! Cristi! nu te-am văzut de mult timp! Ce mai faci? Cum e în Suedia?
    Mulţumesc mult pentru urări!

  3. BUN (re)GASIT IN 2009!

  4. Să fim sănătoşi!

  5. Multumiri pentru promovare. Impreuna, cu siguranta, vom reusi.

Lasă un răspuns

