Interviuri imaginare- TRAIAN BĂSESCU

Rep:(adica eu!): Domnule Preşedinte! prima mea intrebare se referă la prenumele dumneavoastră, TRAIAN, sunteţi un cuceritor ca şi Impăratul Traian?
Traian Băsescu: Desigur! dar sunt mai tare ca el! Impăratul, a cucerit Dacia, care fie vorba intre noi era mai mică decât România. Eu am cucerit Dacia de la Piteşti, portul Constanţa, apoi am avansat. Am cucerit Ministerul Transporturilor, care era in Capitală, am mai făcut un efort şi am cucerit şi Capitala, Primar! m-au făcut!!! Şi in fine după lupte seculare, care au durat cât o campanie electorală, am pus bomboana pe colivă!… pardon!!! pe tort! Am  ajuns Preşedintele Romăniei! Ei, ce zici ? sunt mai tare decât Impăratul Traian? Fie-i tărâna usoară!!!!
Rep: Absolut! dar aş vrea să vă mai intreb ceva. A-ţi afirmat că renunţaţi in călătoriile dumneavoastră să mergeţi cu maşini bengoase, in favoarea Daciei, este adevărat?
Traian Băsescu: Sigur, că da, mă! Şi eu ca tot românul mai duc câteodată gunoiul şi le las pe amândouă la tomberon, gunoiul şi maşina!
Rep: Câteodată, cât timp inseamnă?
Traian Băsescu: Odată la doi ani!
Rep: Şi in restul timpului, cine duce gunoiul?
Traian Băsescu: Garda de corp, duce gunoiul cu BMW-ul, dar lasă la tomberon doar gunoiul, nu şi maşina.
Rep: E deja celebră, afirmaţia dumneavoastră, cea cu  luminiţa de la capătul tunelului, nu prea se mai vede luminiţa, de ce?
Traian Băsescu: Băi, reporterul lui peşte virtual, tu, pe ce lume trăieşti? La tine in cerebel nu s-a auzit de criză? de economii? că ne-au tăiat ruşii gazele? Cu ce să mai aprind luminiţa dacă nu am gaz? cu bricheta? Am stins-o! dă-o dracului de luminiţă!
Rep: Şi, romănii in ce mai cred acum, dacă aţi stins luminiţa?
Traian Băsescu: In criză! s-au crizat aşa tare că fug toţi, oriunde şi oricând! Unii au intrat in criză de timp, alţii in criză de spaţiu, dar cei mai mulţi s-au crizat la cap şi işi iau naibii câmpii!
Rep: Cum caracterizaţi relaţia dumneavoastră politică cu premierul Boc?
Traian Băsescu: Excelentă!  Eu centrez, eu dau cu capul, eu marchez. Boc e mai scund şi nu ajunge la centrare, aşa că fluieră ca arbitrul! Numai că fluieră a pagubă!
Rep: Aş mai avea o intrebare…
Traian Băsescu: Gata, bă, gata! că iţi iau interviul inapoi!
Rep: Dar, abia l-aţi dat! Eu deja l-am publicat!
Traian Băsescu: L-ai publicat? LA NAIBA!

Lasă un răspuns

