Mi-am făcut programare la Registrul Auto Român ( RAR).

Am nevoie de RAR pentru o nouă identificare a maşinii. Aşa că am făcut programarea, online, cum se cere mai nou.
Toate bune şi frumoase pe site-ul RAR, de acum , vreau să văd ce piedici imi vor pune la intâlnirea face to face!🙂
Citisem, cu ceva timp în urmă, ca la RAR Botoşani se merge cu şpagă, merg şi eu!…dar cu aparatul foto şi camera de filmat după mine! Vedem ce se întâmplă!🙂

UPDATE: Am văzut că mulţi caută linkul pt programari la RAR ,  citiţi aici si gasiţi şi linkul pt RAR-programari online:

https://cornel36.wordpress.com/2009/02/11/registrul-auto-roman-e-de-bine/

Lasă un răspuns

