Registrul Auto Român! E de bine!

Tatăl meu a trecut ieri pe la Registrul Auto Român, scursala Botoşani, pentru o identificare a unui autoturism.L-am sunat imediat să aflu cum a decurs identificarea şi cât timp a stat pe acolo şi ce şpagă a dat!!!

Spre surprinderea mea, mi-a spus că totul a decurs normal şi civilizat, la poarta RAR-ului i s-a cerut codul care l-a primit atunci cand a făcut programarea on-line, identificarea e durat puţin şi în jumătate de oră deja era rezolvat!

Mă întrebaţi de şpaga dată? Nu a dat şi nici nu i s-a cerut nimic!!! Deci se poate şi în România, mai precis la RAR Botoşani, acolo unde se spunea că fără şpagă nu faci nimic! Nu e adevărat că tot timpul trebuie să dai! se poate şi fără!

Doar cu atăt vă pot ajuta pe voi cei ce citiţi postul, acesta este link-ul pentru PROGRAMĂRI LA REGISTRUL AUTO ROMÂN: http://www.rarom.ro/RO/article–Programari–132.html, în rest, dacă maşina e pusă la punct, atunci totul e de bine!

Un răspuns

Lasă un răspuns

