In memoriam- MARIAN COZMA!

S-a scris, se scrie şi sper să nu se uite niciodată de cel ce a fost handbalistul român Marian Cozma.

Nu ştiu, îmi este greu să aleg cuvintele. Câteodată ne întrebăm, de ce trebuie să moară oamenii buni, veseli, muncitori, profesionişti, iar târâturile să trăiască?

De ce, răul se propagă mai repede şi strică, binele? Acel bine, care este făcut cu muncă , cu sudoare, cu viaţă, cu dăruire.

De ce, răul atacă mereu binele şi omul bun? De ce, răul nu strică răul şi omul rău?

Mereu, în urma răului, rămâne lacrimi, durere şi tristeţe. Aşa s-a întâmplat şi în cazul lui Marian Cozma. Răul a învins! Iar noi, ceilalţi rămânem  cu lacrimi, durere şi tristeţe în suflet, urlând şi întrebându-ne mereu : DE CE?

Mă uitam la video-ul ăsta:

aş fi vrut să mă bucur, pentru reuşita asta de excepţie, a lui Marian Cozma, dar nu ma pot bucura! ci doar mă gândesc că Marian, nu mai este printr-e noi! Că Păsărilă şi-a luat zborul spre ceruri! şi atunci mă întreb : DE CE?

Odihneşte-te în pace! Marian! şi sper ca noi românii să nu te uităm!

Lasă un răspuns

