Interviu cu Sexy-Brăileanca.

-imaginar-
Rep:(adica eu):Alo! cattering-ul? Aş vrea un Pui de Crevedia, bine rumenit dar nu trecut! fara gheare şi epilat! Se poate?
Vocea(de femeie):Domnul! dumitale nu-ţi trebuie Pui de Crevedia, ci o Fetiţă Tunată!Aşa ca mine!
Rep:Cum adică o Fetiţă Tunată, aşa ca dumneavoastra?
Vocea:Balcoane gonflabile, cu silicon, buzele ca bara de protecţie să te pot tampona şi un glas de puicuţă.
Rep:Vreau, un Pui de Crevedia, nu o puicuţă cântătoare. Vreau să-l fac la rotisor, să-l infing in ţepuşă şi să-l frig!
Vocea: Lasă că te frig, eu! M-am mai ars cu alţi 1000, inaintea ta!
Rep:Aoleu! adică ai ars azi 1000 de pui?
Vocea:Noooo! azi nu m-am ars decât de vre-o 10 ori!
Rep:Şi, nu te-a durut? să te arzi de 10 ori pe zi in acelaşi loc?
Vocea:Bă! tu eşti ori nebun , ori Capatos şi faci cu mine un Show Păcătos!
Rep: Cred că ai o meserie riscantă şi periculoasă, dacă te frigi de atâtea ori pe zi!
Vocea:Meseria mea e periculoasă, doar dacă te frigi neprotejat! Eu mă protejez!!!
Rep: Şi atunci, cum te frigi?Cum te arzi?daca esti protejată? Nu te doare?
Vocea:Nu mă doare, dar trebuie să mimez că mă doare!
Rep: Şi cum faci?
Vocea:Ooooohhh! Aaaaahhhh! Ooooohhhhhhhhhhhhh! ce tare m-am fript!
Rep:Alo!Alo! femeie! ia-o mai usor că nu te arde nimeni!
Vocea:Ehh! m-am incalzit şi eu puţin! Auzi! dar nu ai vrea să ne intâlnim?
Rep: Dar, nici nu ştiu cum te cheamă…..
Vocea: SEXY-BRĂILEANCA!!!!
Rep: Aoleu! Nu! că tu mă laşi fără bani de nu mai pot plăti nici Puiul de Crevedia!

Lasă un răspuns

