Sanremo 2009 la final! Câştigătorul.

Cei 10 finalişti au fost:

1. SAL DA VINCI- Non riesco a fartti innamorare

2.PUPPO-PAOLO BELLI-YOUSSOUR N DOUR- L opportunita

3.POVIA- Luca era gay

4.PATTY BRAVO- Io e verro un giorno la

5.FRANCESCO RENGA- Uomo senza eta

6.MARCO CARTA- La forza mia

7.AL BANO- L amore  sempre amore

8.MARCO MASINI- L Italia

9.FAUSTO LEALI- Una piccola parte di te

10.ALEXIA – MARIO LAVEZZI- Biancaneve

După tele-voting-ul telespectatorilor, au rămas în concurs  trei solişti:

MARCO CARTA,  POVIA,  SAL DA VINCI.

Aşadar favoriţii publicului au fost şi favoriţii mei Marco Carta are o melodie dansanta şi ritmată. Povia ne povesteşte despre un fapt real al unui băiat care a fost gay, dar a întâlnit iubirea la o femeie, iar Sal da Vinci are cu adevărat o melodie de dragoste în purul stil italiano-napoletan.

Deci trei bărbaţi au fost aleşii, iar câştigătorul este:

MARCO CARTA- La forza mia

Concluzii:

Festivalul în sine a fost superb, Paolo Bonolis a condus impecabil totul, iar Luca Laurentis, comicul, a fost la înălţime, în afara concursului a căntat o melodie „Sogni d oro”, special pentru copii, care m-a impresionat mai mult decât toate melodiile din Festival.

Am văzut-o pe Annie Lennox şi campania ei în lupta contra SIDA pe care o găsiţi aici:

http://www.annielennoxsing.com/ şi nu în ultimul rând vreau să vă mulţumesc vouă cititorii care cu blogul despre Festivalul de la Sanremo, m-aţi propulsat primul în căutările google în limba română, pentru cuvântul Sanremo!

Mulţumesc!

8 Răspunsuri

  1. A fost frumos totul, dar imi pare rau ca nu a invins Povia, a fost frumoasa povestea transpusa pe note.

  2. @Tzepes: şi mie mi-a plăcut melodia şi textul lui Povia şi în egală măsură şi Marco Carta, dar per ansamblu a câştigat festivalul în sine, mai ales că trecea printr-o perioadă destul de dificilă.

  3. din pacate, dupa cum am scris deja, anul acesta RCS-ul din zona mea m-a lipsit de bucuria de a vedea Festivalul; doar ce am vazut pe net si am auzit la radio; da, frumoasa melodie, totusi am auzit un critic muzical in care eu am incredere spunand ceea ce scrisai tu in titlu;
    regret enorm si ca nu l-am vazut din nou pe Benigni…
    O saptamana buna, Cornel!

  4. Povia a iesit pe locul 2?
    La „debutanti” ai idee care au fost primii 3 castigatori?
    Ms frumos

  5. @ andyj: La Sanremo, nu exista locul 2 doar Trofeul Sanremo, ceilalţi primesc doar consolări.
    Cât despre categoria „debutanţi„ e la fel.
    Câştigătoarea a fost Arisa şi melodia Sincerita. Cred ca găseşti melodia pe YouTube dacă dai o căutare, acolo.

  6. @AMD: Benigni , spun gurile rele, a adus Festivalul la o anumita sobrietate, ceea ce italianului nu-i prea pe plac! El (italianul) prefera sa se aşeze in fotoliu si să urmareasca ceva antrenant si cu tentă umoristică. E sătul de muncă şi vrea relaxare acasă.

  7. mie mi-a placut Biancaneve :X:X:X:X::X:X: ..super melodia

Lasă un răspuns

