Invadarea României , de extratereştrii.

Zilele trecute, văzuse-m un video pe net, cu nişte lumini pe cer, care dănţuiau de mama focului.

Imediat, un video-amator a filmat luminile zburdalnice( video, e un pic mai jos) şi tot imediat au apărut şi ufologii!! Nu ştiaţi ce sunt , ufologii? Sunt studenţii ce au trecut de primul an de facultate! In primul an de facultate se cheama „pufologi”, pentru că sunt incă pufani, in al doilea an se cheama „bufologi” pentru că incearcă să mai de şi ei câte un „buf” să aibă din ce trăi, iar de la al treilea an in sus se cheamă ufologi, pentru că mereu se intreaba: Uuuuufffff! eu, când termin facultatea unde o sa merg?

Cu ceva timp in urmă făceam pe bloguri, interviuri imaginare cu personalităţi. Inainte de a pleca la servici, azi, vă aduc un interviu cu un extraterestru de România!

Deci!

Intr-un boschet, zăresc un omuleţ, mic , verde şi cu ochelari! Mă apropii , incetişor şi-l intreb:

Rep: -Ce faci, aici?

OZN-istul: Io-oo-oo!Io-ooo-oo!

Rep:-Dar, altă limbă nu ştii? Pe asta nu o cunosc!

OZN-istul:-Io-ooo-oo! Iooo-oo-oh!

Rep:-De unde vii?

OZN-istul: -Ioo-oo-ooh! Ioo-oo-ohooo! şi imi arătă spre Bucureşti şi apoi spre Cluj

Atunci, m-a străfulgerat o idee , ca lumina OZN-ului şi m-am apropiat de el, i-am dat jos ochelarii, incetişor am tras de mască şi…. surpriză!!!

In spatele măştii se ascundea Premierul!!!! care nu ştia cum a aterizat tocmai acolo!

http://www.videonews.ro/action/viewvideo/20707/OZN-la-Brasov/

3 Răspunsuri

  1. crezi-nu crezi, eu am vazut OZN !🙂

  2. Gata, au plecat la ei acasa🙂

  3. se pregatesc si ei de alegeri probabil :))

Lasă un răspuns

